Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Minden mi volt.:-)

2010.04.17. 21:01 | Jyll001 | 2 komment

Hi-hi......kapott + egy gigát a gépem. Tényleg fickósabb lett tőle.:-))

Annyi minden történt, nem is tudom hol kezdjem.

Talán a kisfiam betegségénél fejeztem be a multkor. Anyós a betegség közepén felhivott, és közölte: "NYOMKODJUK KI A KICSI MANDULÁJÁN A TÜSZŐKET KÉZZEL!!!!!Lesz egy kis hányingere, de az nem baj." Majdnem hanyatt estem döbbentemben. Ekkora hülye már ő sem lehet......és mégis..........Jó szar lehet neki...ilyen idiótának lenni........

Aztán mult hét csütörtökön levették a gipszet a kicsi kezéről,majd csütörtökig még itthon volt a mandulája miatt.

Tegnap este bulizni voltunk, velünk volt egy polgármester is,én az este ismertem meg, baromi jópofa ürge, nagyon sokat nevettünk.:-)Hajnali 2.-kor jöttünk haza. Reggel fél 6-kor ébresztett a kisfiam, hogy lejönne hozzám, segitek lehozni a cuccát? Segitettem, azonnal el is aludt ujra.:-) Fél 10 körül ébredt fel.Utána mondta hogy éjjel alig aludt, nagyon hiányoztam neki.

Aztán a héten tételeket is gépeltem, besegitek a lánynak az érettségi tételeknél.:-) Nagyon sok a tanulnivaló. Annak idején szerintem könnyebb volt az érettségi amikor én végeztem. Bár lehet, hogy csak a tantárgyak miatt érzem.Én más irányultságu suliba jártam.

Itt a lányom barátja is, sikerült megint egész nap főznöm, és minden el is fogyott.Nagyüzemi mennyiség készült pedig. Zöldbableves, rizseshús, saláta,tejbegriz, fagyi,melegszendvicshegyek,meg a csoda tudja még mi. Egy biztos, hogy egész nap meló volt. belefért egy kis takaritás is.

2 hét mulva ballagás.tele leszünk vendégekkel. Itt alvósokkal. Nem hiányzik....

Csatlakoztam egy csoporthoz: " Volt egy életem, aztán egy idióta megmutatta a facebook-ot".:-)))  Egyébként ez valahol tényleg igaz, mert imádom, de ennél időt rablóbb dolgot..:-)))

No megyek is. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr561930096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanykas 2010.04.19. 09:07:03

hat nalatok is zajlik az elet akkor. Itt nagylany csinalja a feszkot minden napra jut valami "kellemes" MAjd meselek... Bogyesz jol van, most tejmentes meg egy hetig, azota nem fosik... koppkoppp.... remelem nem lesz tejallergias... ezt mar csak nem orokolte tolem??!! Szomszedrol majd irok... mit is akartam meg... nem tudom, de sok puszi:)

savanykas 2010.04.19. 09:08:20

tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com
itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igazan porgetem allandoan csak amolyan unalomuzonek:)
süti beállítások módosítása