Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Levélmásolat...

2010.06.12. 22:33 | Jyll001 | 1 komment

Általában a naplómat szoktam az én jóbarát levelezőtársamnak elküldeni, de most a levél iródott meg előbb, igy most az lesz bemásolva ide.:-)

Én is +vagyok.:-)) A kicsi belázasodott még jobban, elvittem orvoshoz, kezdődő mandula gyuszi.:-(( A gyógyszerrel kavalkád volt, amit kiirt a dokinő az nem volt a gyógyszertárban, aztán az ujat a kicsi nem volt hajlandó bevenni, mert hogy nagy, és megfullad tőle...az apja ezt megerősitette azzal, hogy igen, ő is fullad minden egyes gyógyszerbevételnél.../ tényleg mindig megakad neki, de ezt nem kellene a gyerekbe tudatositani, mikor egyébként is fél../ Aztán kértem uj gyógyszert, de végül csak bevette, igy maradt a recept. Nem baj, már majd hülyét kaptam ahogy zokogott a gyógyszer fölött.

Aztán felmentem az emeletre, ott olyan meleg fogadott, hogy levegőt nem lehetett kapni, majd ránéztem a kicsi gépére, kiirta pirossal, hogy 50 fokos/ a merevlemez?????/ no és ekkor jószemélyem döntött, megfogtam a kicsi gépét, és a kütyüjeit, ami kellett neki, és megosztottam vele az iróasztalomat.Leköltöztettem. A karjaimban aludt el, hogy ilyen boldog régen volt, hogy nem kell fent gépeznie, és hogy vigyázok rá,és hogy megvédem mindentől.
Még jó hogy hatalmas az iróasztalom, simán elférünk ketten is.:-)
Énférjem szerint egy barom vagyok, mert kinyitottam az ablakot, és ezzel fokoztam bent a meleget. Magyaráztam neki, hogy csak 8 után nyitottam ki, és b+ a lovat, alig van itthon.Mit tud ő a dolgokról.
Képzeld: tegnap be akartam rakni a vásárolt cuccot a kocsiba, nyitom a csomagtartót...tele van farönkkel. nem vicc, hatalmas farönkökkel...!!!!!!!!!!!!!! Kérdeztem tőle, tán teherfuvaros lett....ezen megsértődött. persze hogy anyóséknak  kell, csak tudnám mi a jó fenének kell a mi kocsinkkal hurcolni ilyesmit..tán félnek, hogy megfagynak 35 fokban?????Ugy sajnálom őket.Gondolhatod. Te!Ha én egyszer.....csak egyszer.....de akkor mindent!!:-) Gonosz vagyok?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr782077210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanykas 2010.06.14. 16:03:24

jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt most még elviselhetetlenebb a levegő...
süti beállítások módosítása