Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Egy hét után.....

2010.04.02. 10:59 | Jyll001 | 1 komment

Jó kis nehéz hét volt. A húsvéti vásáron töltöttem a napjaimat. Bár az utolsó 2 napon nem mentem ki. Hol szakadt az eső, hol meg nem, de a szép dobozoknak, amikbe az ékszerek vannak csomagolva nem tesz jót az eső, még egy kicsi sem, igy nem kockáztattam. Bár be kell valljam oly sok értelme sem lett volna szerintem kimenni. Nagyon kevés vásárló volt, még nézelődő is alig. A programok vacakok voltak,szerintem csak azok jöttek ki akiknek a gyereke, unokája épp szerepelt.Szóval egy rakás ....volt az egész.

A lányom tegnap elutazott a barátjához, ott töltik a húsvétot. Be kell valljam, egy kicsit örülök neki, mert ha itt vannak mind a ketten, akkor sokkal több ugrálni valóm van.

Ma rántott csirke fog sülni,mindjárt neki is kezdek, csak most még sózódik. Tuuuuuuuudom..nagypénteken nem szabad húst enni...de nálunk igen.:-)

Ebéd után tervezek egy látogatást a videotékába,és akkor a hétvégén dvd nézés lenne az egyik progi a kicsivel. Bár igazándiból van egy rakás vadiuj ki nem bontott filmem itthon, de azok nem igazán a kicsinek valók.Nem szokott félelmeteset nézni.De pc játékban nem zavarja a félelmetes.:-)))

No megyek, leszűröm a rizst, mert csak gyors rizsem volt itthon, igy abból készül ma a köret. Én a másikat jobban szeretem, de ez van...ezt kell most szeretni.:-))

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr531888972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanykas 2010.04.05. 19:38:52

Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!!
süti beállítások módosítása