Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Sznob....

2010.06.02. 23:02 | Jyll001 | Szólj hozzá!

Régen nem irtam. Lassan már ez lesz a megszokott.Pedig szeretnék minden nap irni, de ahhoz több idő, és még több nyugalom kellene.Néha ugy vágyom egy kis magányra.No de egy anya az ezt nem engedheti meg magának.:-)) Jó szokott lenni az a 2-3 óra amit napközben egyedül töltök itthon. Igaz, végig főzök, bevásárolok, és rámolok, no meg egy kis net is becsúszik..:-)))), de szeretem a csendet, és hogy senki nem szól rám semmiért, és nem kell állandóan valakinek a kivánságát teljesiteni. Ennek viszont már 2-3 hete vége.A lány ugye érettségi szüneten, és jön a nyár, a vakáció. Már előre félek tőle. Én nem tudom hogy csinálják, de időnként olyan elemi erővel képesek unatkozni, és akkor az engem kiborit.Nem birom ha nyöszörögnek, lökődnek.Pedig annyi mindenre van lehetőségük, még sem akarnak csinálni a megszokott dolgokon kivül semmit.Vagy csak velem.

Voltunk ugye moziban, ezt irtam legutóbb.Jó volt a Perzsia hercege.:-) Nekem tetszett.A kicsinek is.:-)))

A kicsivel elkezdtünk edzeni.:-)))Már jó régen áll kihasználatlanul a kondi része a háznak,most elhatároztuk minden nap használatba vesszük a szerkezeteket.:-))

No végezetül jöjjön a sznobságom. Énférjem kijelentette, hogy egy sznob vagyok, mert nem iszom alkoholt sosem.És hogy ünneprontó is, hogy velem inni sem lehet, és hogy mi az, hogy vendégségben sem iszom,és még el is mondom, hogy én sosem....

De most mi a fenét csináljak? Tényleg ki nem álhatom a szeszes italokat. Még a szagukat sem birom.Ez most akkora személyiségbeli probléma?????

Voltunk vacsizni is a múlt hétvégén, elég felejthető volt a kaja.De a környezet gyönyörű.

Anyós szokásához hiven megint bealakitott, tutira nem normális.De annyit nem ér az a nő, hogy az ember betűt vesztegessen rá.Csak az a baj, hogy mindig rajtunk csapódik le a dolog. Énférjem szerint " furcsákat mond"...ja....én meg ugy fogalmaznék, hogy folyamatosan hazudik. Van egy különbség a kettő között.

No azt hiszem megyek aludni egyet.:-) Pááááááá.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr682052273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása