Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Ezer év kihagyáááááás....

2010.10.20. 19:16 | Jyll001 | Szólj hozzá!

Sok minden történt, de leirni is hosszu lenne, igy azt hiszem nem is irom le.

Ma délután elaludtam.Fájt a fejem, gondoltam lefekszem. Másfél óra mulva ébresztett a kisfiam, és annyira nem voltam magamnál, hogy nem tudtam mi van, mennyit aludtam, egyáltalán milyen napszak van, és hogy hétvége, vagy hétköznap. nagyon durva volt, még sosem voltam ennyire nem képben.

Ezerrel filmezek. Sorozatokba habarodtam bele. :-) A rejtély, Odaát, -éljen a misztikum!:-)

Nagyon szeretem ezeket a filmeket.:-) Igazándiból hiszek is ezekben a dolgokban, bár még nem tapasztaltam a másik oldalt személyesen, de hinni azért hihetek.:-)

A játékparkomat leszűkitettem, már csak 2 játékkal játszom.:-) Meguntam a többit.Meg nem tetszett hogy a szomszédoktól kellett kérni sok mindent ha valamiben haladni akartál. nem szeretek kuncsorogni.Még játék szinten sem. Szeretem magamnak előteremteni a dolgokat, de itt a haladás bizony nem csak rajtam mult, igy a játékokat itt befejeztem.

Anyósom hozta a formáját ma is, elküldte a vasárnapi kuglófmaradékát.Hogy a füstre tegye.Alig kemény, szeruintem ha a fejéhez vágnám betörné neki. meg is érdemelné. Ugy csinál, mintha mi lennénk a szemétlerakó. Ami nála nem fogy el azt idepaszirozza.Nem baj, fog ő még fortyogni a katlanban.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr892386798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása