Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Tökéletes délelőtt...

2010.06.05. 13:16 | Jyll001 | Szólj hozzá!

Tegnap volt egy igazán tökéletesnek mondható délelőttöm. Nem nagyon kellett főzni, illetve zacskóban sütöttem csirkét,és uj krumpliból csináltam petrezselymese krumplit. Ez igazán nem sok időbe telt. Mivel a lányom a szobájában tanult az emeleten, igy tulajdonképpen azzal töltöttem az időt amivel akartam.És lett belőle játék, meg néztem pár részt a Szex és New York-ból. Tényleg olyan pihentető volt. Mondjuk a délután már összeomlott, rohangálás ide-oda. Visztont ami tetszett, rajtakaptam énférjemet, amint épp nem mond igazat az anyjának. Ugyanis elmentem érte e tóhoz, mert "tón vón jó" /:-))/ és épp jöttünk haza, amikor hivta kedves anyósom. Kérdezgette hol van épp a kicsi fia. Énférjem mondta neki, hogy épp velem tart hazafelé. Persze anyós megkérdezte, hogy hol voltunk.Erre énférjem nem mondta meg, hogy horgászni volt, hanem azt felelte, hogy most jövünk haza a bevásárlásból........mint egy tökéletes férj. Gondolta is biztos anyósom milyen főnyereményt nevelt. Mondtam is énférjemnek, hogy ezek szerint ő is tud "furcsát" mondani, nem csak anyósom.

Ma délelőtt volt a töri emelt érettségi, a lányom azon volt, épp jöttünk hazafelé, amikor beugrottunk egy boltba, hát mit látok????Anyós épp egy számomra ismeretlen pasi autójából száll ki,kirittyenve, és amikor meglátott rögtön elkezdte magyarázni, hogy épp virágládát jöttek venni....aha....ja...lehet hogy azt is..:-)) A százszinű hölgy..:-DDD

Megjött a lányom pasija is, megint itt tölti a hétvégét.A kisfiam megjegyezte: "biztos éhes volt.".:-)) Ez is lehet.:-))

Énférjem most is horgászik, én elmosogattam, ettünk, igy enyém a délután.:-)

Megyek is kedvemre időt tölteni.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr562058497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása