Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Szombat.

2010.05.22. 07:51 | Jyll001 | Szólj hozzá!

Rohannak a napok. Tegnap bevásároltam alaposan, igy ma nem kell mennem boltba. Hurrá!:-)

Délután megyünk Szegedre, egy kis pihi.:-) Rendeltünk mozijegyet is, a kicsi kedvéért a Perzsia hercegére.:-) Egyik kedvenc pc játéka-volt..mostanában a lövöldözőseket szereti jobban.:-) Megrendeltük neki az év játékát is, meg is jött, most ezzel játszik ezerrel.:-) A neve:Splinter cell conviction -ha jól irtam le.De szerintem jól.:-)

Mostanában a Szex és New York sorozatot nézem, megvan az összes évad.:-)Tökre tetszik.:-))Egy szemelvény belőle...:-)

"Lehet tudni, mikor jött el az igazi? És honnan lehet tudni? Vannak jelei? Egy tűzijáték? Az az igazi, aki mellett nyugodt az ember, vagy a nyugalom éppen azt jelenti, hogy nincs tűzijáték? A tétovázás azt jelzi, hogy nem az igazi jött el, vagy csak azt, hogy még nem állunk készen? Szerelmi ügyekben honnan lehet tudni, mikor jött el az igazi?"

Végignéztem a Smart katalógust is az előbb, van jó pár ezer pontom, lehet levásárolom.:-)

Énférjem most épp horgászni van, főzni nem főzök, majd rendelek óriás pizzát, és az lesz az ebéd.:-) Azt hiszem egy kicsit visszabujok az ágyba, és nézem a sorozatomat.:-)A kicsi reggel fél 5-kor ébresztett," hol a távirányitó" kérdéssel.:-)) Hogy a szöszbe kel fel olyan korán.:-) Bár én sem vagyok egy hétalvó tipus.:-) Ki sokat alszik, keveset él.:-))

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr412022262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása