Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

Napi vacakságok...

2010.05.05. 20:08 | Jyll001 | Szólj hozzá!

A mai nap is... a tegnapi is...az előtte való is....minden az idegről szól. Érettségi, sikerül, nem sikerül...anyós miatti veszekedés....No ezt leirom.

Anyós már hétfő reggel felcseszett azzal, hogy miért nem mentem be reggel a lánnyal az iskolába, hogy megtudjam mik lesznek az érettségi feladatok. Mondhattam én, hogy nem adják közre, csak dél körül, nem akarta tudomásul venni. Folytatta a hülyébbnél hülyébb kérdéseit a témával kapcsolatban.Majd közölte, hogy az imádott másik unokája /sógornőm fia/ sirt előző este, hogy mi lesz vele, mert nem tanult az érettségire.Meg hogy a srác focicsapata kikapott előtte lévő nap, és azért mert a többiek részegek voltak, csak az ő unokája nem...gondolom... Délben felhivta anyós a lányomat, hogy nem tudja-e mi lett a sógornőm fiának az érettségiével, hogy sikerült-e neki. de hogy a lányomnak hogy sikerült azt nem kérdezte meg.Gondolom hivta az imádottját, csak az nem vette fel neki a telefont...szokás szerint.Csak mi vagyunk ilyen hülyék, hogy felvesszük. Persze nem önszántunkból, de énférjem agyon csapna minket ha nem viselkednénk illendően a mamával. Mondjuk a cirkusz is abból lett, hogy szóvá tettem, hogy ne nálunk érdeklődjön a kedves mama a másik unoka iránt. mert ezt megtette kedden is, és ma is, ha már a mi lányunk eredménye nem érdekli.Ha én egyszer megmondhatnám neki a magamét....de jó is lenne. Bosszúúúúúúúúúúúú.....édes bosszúúúúúúú.:-)De jól is esne.Pedig alapvetően nem vagyok gonosz, de esküszöm, hogy ő megérdemelné.Ha a rosszindulatot a kétszinűséggel be kellene mutatni akkor ő kimagasló érdemeket érne el -e tárgykörben.És még azt is el kellett neki intézni, hogy bekerüljön az ingyenes telefonos családi körünkbe.Hát más nem is hiányzott. Persze énférjem ezerrel tépett el a telefonszolgáltatóhoz rendezni a dolgot.Wááááááááááá........Agyrém egy világ ami itt van. Pedig mennyire vágynék egy kis nyugira.

Anyukám tegnap szólt, hogy itt felejtette a kabátját, feladtam neki postán.Ma szólt, hogy meg is kapta.:-)

Hát ilyenek történnek. De jó lenne másképp....Lottó 5-öst szeretnéééééééék!:-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr621977318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása