Csak én.

Rólam, történésekről.

Friss topikok

  • savanykas: jajj nekem mennyi lemaradásom van a naplómba... de semmi kedvem a gép előtt ülni... a vihar miatt ... (2010.06.14. 16:03) Levélmásolat...
  • Jyll001: Megmondom!:-) Milyen sulit kerestek? Próbálj megnyugodni!Bár tudom baromi nehéz! Puszi! (2010.05.09. 17:55) Szombat.
  • savanykas: tudom mar!!!! Hol farmol???www.farmerama.com itt??? mer itten csinaltam egyet en is, bar nem igaza... (2010.04.19. 09:08) Minden mi volt.:-)
  • Jyll001: @savanykas: Hogy van a pöttöm? Puszi neki!:-) (2010.04.17. 21:03) Betegség hegyek..:-((
  • savanykas: Mi van a kicsivel?? Mitol volt a láza??? Majd azért ird meg vagy valami!!! (2010.04.05. 19:38) Egy hét után.....

Linkblog

:-) Ide eljutok néha.:-))

2010.03.19. 13:56 | Jyll001 | Szólj hozzá!

Tegnap a lányom levizsgázott autóvezetésből.No mostmár majd jön a "kocsival megyek"..:-))

Tegnap beszéltem anyuval, mondta, hogy kellenék már haza, jó lenne ha valaki főzne.No ja.Én lehetnék a valaki.:-)

Valahogy nehezen veszem rá magam, hogy irogassak a neten. Játszani leülök, de mást nem nagyon csinálok a gépen.Láttam hogy van 1-2 emberke, aki felvett msn-re, azt sem tudom hogy kicsodák, igy hagytam a szöszbe.

A kisfiamnak is megjött az uj játék, ki is játszotta 3 nap alatt.:-) Most egy online játékért "küzd", de azt énférjem nem akarja,igy van a fogadkozás, meg mindent megigérek szakasz. Mondjuk én megengedném neki, de ehhez egyedül kevés vagyok.Én sajnálom, ha nem kap meg ilyen egyszerű dolgokat, de lehet hogy énférjemnek van igaza. Mit tudom én.Mondjuk az igaz, hogy épp kellőképp el vannak látva mindennel amire szükségük van, meg rengeteg olyannal is ami csak pillanatnyi hóbort, és fél óra alatt már nem is érdekes a birtoklás után.Nehéz dolog a gyereknevelés helyes utján maradni.:-)

No milyen filozófikus hangulatba estem itt. :-) Még a végén megárt.:-)))

Vettem magamnak egy tavaszi kabátot, tök jól néz ki.:-)Örülök neki.:-) Mondjuk erre sem volt szükség, csak nagyon megtetszett.:-)PPP

No most viszont szükség van,el kell mennei a postára. Igy pá.:-)

Drága barátném! megyek ágyat nézni!:-))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jyll001.blog.hu/api/trackback/id/tr181852247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása